پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۴۴۱۳
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم، برازجان و خورموج برای دومین روز متوالی دمای ۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه کردند.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده بوشهر، دیلم و گناوه دمای ۴۷، عسلویه ۴۶، خارک ۴۵ و دیر و کنگان دمای ۴۳ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

وی ادامه داد: امروز بعد از ظهر در نواحی جنوبی و ارتفاعات شرقی استان احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت به صورت رشد ابر، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی اظهار کرد: همچنین باتوجه به جنوبی شدن جهت وزش باد تا روز شنبه هفته آینده، افزایش رطوبت نسبی هوا و شرجی و گاهی وزش باد در بعد از ظهرها و غبار محلی از پدیده‌های مورد انتظار در استان بوشهر است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف تا کمی ابری، همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و در ارتفاعات جنوبی و شرقی تا اوایل شب رشد ابر و همراه با احتمال رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی شده است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی به هنگام تندباد بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی به هنگام تندباد تا ۱۵۰ سانتیمتر پبش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۵، مد اول ساعت ۰۸:۴۰ ، جزر دوم ساعت ۱۶:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۰۰ خواهد بود.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر